Blackwind Bebeğim 2 hafta önden gidiyor şuan 38+1 olduk kilosu 3980 dedi doktor normal doğum demiştik ama sanırım artık pazartesi sezeryan planlayacagiz önceki muayenede 3100 dü kilosu 9 günde 880 gram almış acaba ultrason mu hatalı ölçtü kiloyu çok kafam karıştı beklemiyodum bu kadar napcam her şeyi düşünmeye başladım valize koyduğum kıyafetler olcak mi daha büyük mü koysam napsam bilemedim çok tecrübesizim😣
D_erin1 Blackwind bence ultrason yanlış olcmustur o kadar oynamaz kıyafet olur ama benim ilk 4 kg di yenidogani giydi 1 ay filan
beyzagurbuzz Blackwind bence de fazla ölçmüştür ama doğru ölçse bile bebiş zaten 1 ayda 4 kiloya ulaşıyor Allahın izniyle. Yani yenidoğan kıyafetleri de olur canım benim 😇
Blackwind annebaliii anladım bana da öyle geldi yani şeker vs de yok bende bu kadar hızlı alması garip geldi
Blackwind dilaradoyan inşallah🥲 valize çok fazla şey doldurmak da istemiyorum sadece yenidoğan ekledim ama insan çocuk kiyafetsiz kalcak sanıyo 😄
ezgigs Ultrasonda yanlış ölçüyor olabilir son kontrolde ultrasonda 3350 kg demişti doktorum 2825 doğdu sonrasında 2600 kgye düştü
Blackwind ezgigs baya farketmiş bana direkt sezeryan dedi bi de ilk doğumum olduğu için riske atamayız dedi
Blossommm +- sapma söylemedi mi? Tahmini rakam o,mesela benim deum da geçtiğimiz pazartesi bi rakam söyledi ama saoma olayını da söyledi.Doğduktan sora ödemi de oluyor bebeğin hemen daha zayıflıyor,yenidoğanlar olur merak etmeyin bence.
Blackwind Blossommm hayır söylemedi arastirinca öğrendim ultrasonla doğum kilosu arasında fark olabileceğini
herseyguzel Benim oğlum 4310 54 cm doğdu maşallah yenidoğan takımlarını 2 ay giydi 🧿o konuda sorun olmaz bence, merak etmeyin. Ultrasonda 4790 görünüyordu 4310 doğdu bu arada