csnnm ekinci7227 test yaptım ama bence erken davrandım çıkmadı ay bitti inşallah Allah nasip etmiştir anne olmayı ama mide bulantısı var hafif baş dönmesi yaşıyor gibiyim bide acıkiyor um gece olsun sabah öğlen ikindi susam büyüyor içimde 🥹🥹
ekinci7227 Bide ben bu ay 5 Mayıs’ta kanama yaşadım yumurtlamaya yakın 7 gün sürdü o adet olamaz bende demi normal 24 Nisan’da adet bitti 7 gün sonra tekrar adet olmuş olamam heralde
ekinci7227 seymgncer bilmiyorum ki bence değildir yani adet oldum bitti üstüne 7 gün sonra olur mu ki acaba bilmiyorum ki
ekinci7227 seymgncer gerçi imkansız canım hatta 5 te kanama başladı 11 de bitti ayın 11 de doktor kana bakarken beta baktı negatifti yani belli olurdu oda olsa
seymgncer ekinci7227 evet doğru görünürdü bende smdi nöbetçi eczane bulup test aldım ama yapsam mı yoksa yarın sabah ilk idrarımı beklesem bilmiyorum
ekinci7227 seymgncer benim testim olsa dayanamazdim yapardım gecikme varsa çıkar zaten ya silik olsa da
seymgncer ekinci7227 işte bugün olmam lazim ama olmadım çıkar mı testte bilmiyorum ya da yarını mı beklesem karar veremedim
ekinci7227 seymgncer inşallah olmazsın canım akşama kadar bekle olmaz inşallah sabah yap o zaman sen bilirsin