Selam herkese kızlar, 7 sene önce tam da bugün kızımı kucağıma almıştım ve o gün doğum hikayemi yazıp burayı bırakmıştım şuan tekrar burada olduğuma inanamıyorum çünkü arayı uzattıkça çocuk yapma fikri de benden uzaklaşmıştı ta ki arkadaşım bebek yapana kadar ah o kokuyu nasıl özlemişim inanamadım kendime ve 7-8 ay önce karar verdim doktora gittim genel kontrol için tahlillerim yapıldı vajinal muayene yapıldı ve doktor bana yumurta rezervin çok az çocuk olma ihtimalin çok düşük erken menopoz gözüküyor dedi yani çok istiyorsan acil tüp bebek yapmalısın dedi ben tabi şok oldum ozaman 37 yaşımdaydım gerçekler yüzüme tokat gibi çarptı ve çok üzülmüştüm sonra beni endokrine yönlendirdi tsh değerim yüksek çıkmış haşimato hastası olduğumu öğrendim ve ilaca başladım 6 -7 aydır ilaç kullanıyorum ve o dönem 7 kg almıştım sonra endokrin doktorumdan zayıflama iğnesi kullanmak istediğimi söyledim 2 ay kullandım ve 8 kg verdim sonra tiroid ilacımı yazdırmak için tekrar tahlil vermeye gittim tiroidim 5,5 du 0,7 ye düşmüştü ben şok oldum inanamadım ve 3 gün sonrasında reglm geciktiğini anladım kan vermeye arkadaşlarım zorla götürdü ben ısrarla diyoruö ya mümkün değil benim çok zor olurmuş felan diyorum doktor demez mi neden mümkün olmasın hamilesin dedi ben şok hala inanamıyorum şükürler olsun ben ümidimi çoktam kesmiştim ve kafama takmamıştım önüme bakmıştım doktor sebebinin bu olduğunu söyledi stress yapmamışsın herşey doğal akışta olmuş felan dedi yani diyeceğim o ki bende bir mucize yaşadım allah isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin 💓