elifsn23 Rica ederim. Bence de, biz memurlarla aynı statüde değiliz, öğrenci yoksa kurumda olmamıza gerek olmamalı ama işte, kime ne anlatacağız? Böylesi de insanın içine sinmiyor ama başka da yol bırakmıyorlar maalesef. Yine de özlük birimine sorarsınız tabii, bende bu şekilde hareket ettiler.