Kızlar sat 23 Nisan, 21 mayısta gelmeyen regl yüzünden test sonucu 25 mayısta iki test ile hamile olduğumu öğrendim. 2 hazirana randevu aldım ve gitmeden yine test yapacağım. Bu durumda gittiğimde direk ultrasona mı alır kana mı gönderir? (İlk defa gebeliğimi gecikme yüzünde öğrendim çünkü) öncesinde hep çok erken öğreniyordum mecbur kan istiyorlardı. Gittiğim tarihte 6. Haftaya yaklaşmış olacağım son adet tarihime bakılırsa.
Bir de sürekli bi adet olacakmışım gibi his var, hafif adet agrilari. Normal mi? Sonuncu bebegimin üstünden 4 sene geçti hatırlamıyorum 🤭