Herkesin ılık sudan midesi bulanıyormuş ama ben dışarda duran ılık suyu lıkırlıkır içiyorum ahahah bende tuaflık var galiba hahahah soğuk bir şeylerde içmiyorum sık sık 4 aylık hamileyim 3 ay boyunca mide bulantısı yaşadım yeni yeni gitti ama o halde ılık su içtim be gibi ılık içen var mı soğuk da içerim sıkıntı yok ama ılıkta da midem bulanmıyor