sarilale123 35 de detaylı ultrasona gitmiştim. Makat geliş dedi. Dönebilir şuan için çok erken yorum yapmak için demişti doktor. Başka doktor dönmez demişti. 35. Haftadan bu yana karnımda belki 50 defa döndü. Dönmez diyenler neye dayanarak diyorlar gerçekten anlamıyorum. Geçen gün ablalarla oturuyorduk. Ablalar doğulu. Hepsinin çok çocuğu var. Bana dediler ki sakın ha sakın onların bu laflarına kanma. Bebek dopacakken kendini ayarlar doğum pozisyonuna gelir dediler. İçime bir su serptiler. Benim gideceğim hastane doğum başlamadan sezeryene almıyor. Yani senin doğumun başladı bakıyorki çocuk makat geliş tamam hemen sezeryen yapıyoruz diyor. Birkaç hafta öncesinden karar vermiyor.