Yasemincifci Blush26 bol su tüket kabız olma posalı yiyecekler ye lifli yani bunları denedin olmadıysa aç karnına zeytin yapı iç bir kaşık
mamyfat93 Blush26 bende bu soruyu sorcaktım. Çok çekiyorum bu durumu bende :(( Hep kuru kayısı suya ıslatıyorum onu yiyorum. Doktor şurup verdi ama faydalı olmadı. Bi pamuğa kantaron yağı sürüp basur olan yere koyuyorum . Biraz olsun rahatlıyorum
Efsuni Benim ödümü kopartan kanama oluyor kendisi birde iç hemoroid olduğundan kanamanın nerden geldiğini anlamamıştım doktoruma gittikten sonra durum anlaşıldı bana magnezyum içeren bir şurup ve krem verdi surup cok iyi gunde 3 kere kullan demişti dr ama bir kere kullanmak bile yetti
Senbibak Merhaba bende hemoroid oluşuyor sanırım meme denilen şey oldu bi kaç adet küçük doktora gitmelimiyim genel cerrahi de kadın doktor özel bir hastane de var bana çok yakın değil ve benim canımı yakıyor . Sabah sıcak suya oturdum Perşembe kendi doktoruma gitcem söylesem bir tedavi yöntemi gösterir mi