lared 26 haftalık olacağım yarın halen pıt pıt şeklinde hissediyorum bazen oynuyor ama genelde pıt şeklinde normal mi Acaba ya
_kalpatisi lared başlığı görünce pıt diye doğurdun sandım bakiyim nasıl doğurmuş dedim meğer hareketten bahsetmişsiniz 😅
mrvilay lared Her bebek hamilelik farklı oluyor. İlk kızımda aynı sizin dediğiniz gibi minik minik hissediyordım. Şimdi 24 haftalık hamileyim fazlasıyla şiddetli hareketleri hissediyorum.
happyela lared Benim oğlum da aynen öyleydi. Böyle bazı hamileler göbeğini çekiyor ya bebek bildiğin besbelli hareket ediyor asla onu yaşamadım. Hatta doktora çok hareketsiz dediğimde usg de baktı karnımı salladı baya uğraştı tık yok. Cidden hiç oynamıyor yatış verelim demişti ben istememiştim zaten normalde de çok hareketsiz diye. Bazı bebekler öyle bence hareketsiz 🥲
african lared Biz de 25+0 ız bugün. Ben de hala minik minik hissediyorum. Bazen peşpeşe geliyor tekmeler, ilk zamanlara göre de daha şiddetli ama yine de çok şiddetli değil.. normal olduğunu düşünüyorum. Uslu bir kızım olacak inşaallah diyorum 😌
seymakzb lared genelde plasenta karnın ön kısmında ise hareketler geç hissediliyormuş. Sizde de öyledir belki. Bazı bebekler de anne karnında çok hareketli olmuyor. Doktorunuz sağlıklı dediyse içiniz rahat olsun
HayalD lared bugün benim bebeğim 3. Kez şuan hıçkırıyor düzenli bir şekilde pıt pıt diye hissediyorsan normal
ntgctsn lared 33. Haftaya gireceğim hala pıt pıtlar şeklinde ilerliyoruz, henüz sert tekme göremedim😅 bu arada cinsiyeti kız💞
melismersin lared 26. Haftada sürekli olmuyordu. Ufak ufak dışarıdan görülüyordu. 34 e gireceğim bazen karnımdan çıkacakmış gibi oluyor. Uyku uyanıklık saatleride belli artık