alpkerem26 Benim de 33+6, bazen bebek toplandıkça regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor ama kısa sürede geçiyor. 3.gebeliğim, 4 yaşında bir oğlum var, ikinci bebeğimi 25.haftada kaybetmiştim maalesef. Süreçten, doğumdan, bebek bakmaktan çok korkardım ama şu an tek temennim sağlıklı doğması, sonrası bir şekilde hallolur. Diğer iki gebeliğe kıyasla bunda daha dikkatli hareket etmeye çalıştım. 85.5 ile hamile kalmıştım, 8.5-9 kilo kadar aldım şimdiye kadar. Erken haftalardan bu yana yoga ve yürüyüş yapıyorum. Çok şükür çatı ağrısı, bel sırt ağrısı yaşamadım henüz. İlkinde 30lu haftalarda ödem çok oldu. Bir de çatı ağrısı olmuştu ikisinde de. Egzersizi farkını hissediyorum gerçekten.