semraaaaaaa bende de tam tersi oldu
İlkinde midye falan yemiştim hemde ilk haftalarimda 15 tane falan aslında çok çok zararliymis sonra diş çektirmiştim anestezi alıp sakatat tuketiyordum zaten onlar falan hep yasakmıs ama çok şükrü Allah korudu sağlıklı bı şekilde doğdu bunda da ben çok kasıyorum kastıkca da biseyler çıkıyor aslında en iyisi rahat olmak