sevaals 13uncu haftamda benimde aşağı yerlesimliydi özeldeki doktorum ilişki ve ağır kaldırma dedi devletteki doktorumda mantığını anlatayım yatarsan eğer aşağıdan yukarıya gidecek ayakta kalırsan aşağı doğru olacak dedi yattım 17inci haftaya kadar hakikaten de cikti bence yat surekli iyi geliyor biliyorum zor ama napalim daha sonrasında rahim agzi kisaligindan serklaj olmak zorunda kaldım simdi full yatıyorum ben sukur 27 haftalik olduk saglikla zamanında kavuşalım insallah buyutebilmeyi nasip etsin rabbim 🤲