askbaby_ Kızlar sabah açkende kusuyorum akşam yemek yiyorum yine kusuyorum, sancım falan hiç bişey yok nstde falan çıkmadı. Doğurmaya yakın mıyım da kusuyorum ben anlamadım yani ne zaman doğurcam artık ağlamak istiyorum ya çok bunaldım
D_erin1 askbaby_ benim doğumlarda kusma oluyordu oda açılma yapıyormuş 38+3aniden bulantılarım başladı öğürme ama doğuma var daha