dlrcnplt Bu ay ikinci denememiz klomende beş gün kullandım kontrole gittiğimde yanlış olmasın ama ona yakın yumurtam vardı ve iki gün tekrar kullanıp ovitrelle vuruldum şimdi beklemedeyim aynı durumu yaşayan varmı acaba
zey55 dlrcnplt ben klomen kullandım yumurtalar gelişince otrivelle ve aşılama yaptık şuan hamileyim 35 haftalık
ballim_dunya dlrcnplt bende Klomen ve ovitrelle ile hamileyim şuanda benimde sadece 2 yumurta vardı bi tanesi tutmuş çok şükür ipneden 14 gün sonra kan verdim evde gebelik testi yapmadım hiç aklım karışmasın diye
dlrcnplt zey55 benim ilk ay gittiğimde üç yumurtam vardı ama negatif sonuçlandı bakalım bu ikinci denememiz bunda da on tane yumurta saydı doktorum inşallah hayırlı bir şekilde sonuçlanır
dlrcnplt zey55 İnşallah hayırlısı bakalım Sizde sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
dlrcnplt ballim_dunya Ya maşallah rabbim kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin benimde ikinci denemem hiç bir sıkıntımız yok çok şükür hatta şubat ayında rahim filmi çekildi bir tüpüm tıkalıydı açtık dedi doktorum