Busraa41 6+2deyim kese ve yolk sac görünüyor bebek henüz yok. Lekelenme var 4 gündür, kontrole gittim kese etrafında kanama vs yok progestan verdi. Böyle olup gebeliği devam eden var mı?
tortillam_ Busraa41 benimde öyleydi. 6+3 lekelenme ile gittim. Bebek yeni oluşuyor kanama alanı var denmişti. Progestan başladım. 1 ay kullandım. Şimdi 23+4 üz 😊
breeze92 Busraa41 benim de 5haftada kanama alanı görüldü kese etrafında. Progestan başladı, benden herhangi bir Lekelenme kanama gelmemişti ama ultrasonda gördü. Hala progestan fitil kullanıyorum sabah akşam. 8 haftalık olduk
elif_suuu benim de oldu progestan kullanıyorum kırmızı çok açık renkte şu an 9 haftadayım canını sıkma her kanama da kötü bir şey olacak diye bir şey yok
mom2026 Bende 7+4 üm kahve lekelenme vardı progesteron başladık simdi pembeye döndü inşallah kesilir doktor kanama alanı gormedi
kedilivebebeli Ben kirmizi adet şeklinde kanama yaşadım 5. Haftada acile gittim ve keseyi gördüm :) progestan kullanıyorum fitil olarak ve kalçadan igne oluyorum 8. Haftaya girdik endişe etme bazen anlamsız kanamalar olabiliyor ama mutlaka doktor görmeli tabi
Busraa41 kedilivebebeli bende başladım fitil olarak kullanmaya, 10 gün sonra gel dedi. Gerçi yengemin 2 ay boyunca normal kanaması oldu şimdi bebeği 3 aylık 🙂
mom2026 Busraa41 5 gun falan oldu bugun pembe gelmeye basladi kahve pembe karışık fitili 4 gündür kullanıyorum
Busraa41 mom2026 inşallah kesilir sağlıklı bit sürece dönersiniz, kontrol ne zaman bebeği gördünüz mü, kalp atışını falan
mom2026 Busraa41 aminn hepimizin sağlıklı devam eder inşallah gordum sali günü kalp atışını da duydum Allaha şükür perşembe tekrar çağırdı