27+1 hamileyim 2 haftadır sosyal hayatımı etkileyecek derecede gidip geldiğimde sırt ağrısı yaşıyorum magnezyumda kullanıyorum düzenli bir şekilde asla sandalye de oturamıyorum yarı uzanamıyorum tamamen uzanmam gerekiyor kalkınca da devam ediyor ödem tutmamak için bide enerjimi atmak için yürüyüşler yapmak aktif olmak istiyprum ama öyle bir ağrı ki nefesimi kesiyor zorlayınca kendimi psikolojim bozuldu resmen yarında 2 saatlik araba yolculuğu ardından da yemek vs yenilecek ailece aktivite yapılacak mecbur gidicem küsmesinler diye ama bütün gün düşünüyorum nasıl olacak nerede uzanıcam diye arabada uzansam asla rahatım yok ne yapacağımı bilmiyorum