Hareketlerini çok güzel hissediyordum kızlar ama bayram geldiğinden beri hissedemiyorum. 10 gün önce kontrole gitmiştim herşey yokundaydı şimdi niye böyle anlamadım. Normal mi bu durum ? Bu arada öyle kendimi de yormadım ya da çok hareketli de değilim, plesentam da önde