Sari_1717 Kizlar 13 haftalık hamileyim ve bu sabah hafif bir kanama gördüm sadece peçeteye gelcek şekilde iç çamaşırıma bulaşma falan olmadı ve akşam üzeri bitti hamileliğin ilk haftalarında yerleşme kanaması görmedim o olabilir mi
cuteregina Sari_1717 yerleşme kanaması olamaz bebek yerleşirken bazen minik kanama olur 13.haftada bebek yerleşmiş oluyor zaten acile gitmediniz mi kanama alanı olabilir her kanama önemlidir gebelikte
Prensesmom_ Sari_1717 16 haftadayim kanamalarim devam ediyor miyom sebebi ile ara kanamalar yasiyorum kanama ihmal edilecek birsey degil mutlaka gitmelisiniz
Xnamee Sari_1717 kılcal damarlar çok hassas bebek büyüdüğü için olabilir İlişki olduysa olur Yada herhangi bir yakınlaşma da bile rahim kasilabiliyor illa ilişki şart değil sebep olabilir yani
cuteregina Sari_1717 koyu renk kalıntı eski kan açık renk aktif kanamadır Kanama alanı olabilir bakılması gerek miktarı çok önemli değil
zeyzeynur Sari_1717 bana doktorum kırmızıya dönmediği sürece korkma demişti açık renk olması istenmez bir de pıhtılı kanama. Progestan fitil+iğne başlarlar belki doktora başvur en kısa sürede
Sari_1717 Prensesmom_ ara ara mi oluyor sürekli mi şöyle söyleyeyim benim şuan kanamam yok yani öyle ped dolduracak kadar da olmadı damla şeklinde oldu
Prensesmom_ Sari_1717 ara ara oluyor ped dolduracak kadar degil ama kanama neden kaynaklı bakılmalı mutlaka
Sari_1717 Prensesmom_ üzüntü stres etki eder mi acaba dün ailem yüzünden biraz ağladım stres oldum bu yüzden esimede birşey diyemedim onlar yüzünden oldu dicek diye😔
tortillam_ Sari_1717 hayatım ihmal etme git. Benim ilk haftalarda bir kere kahverengi şekilde geldi. Kanama alanı varmış ve progestan başlatıldım. Sizin de öyle bir durum varsa ilaca başlarsınız
Sari_1717 tortillam_ şuan olduğum yerde sadece sağlık ocağı var pazartesi evime donucem o zamana kadar bişey olur mu ki
gizemiaaa Sari_1717 dua edin tabi ki inşallah olmaz da ama ihmal ediyorsunuz sanki. Pembe kan demek taze kan demek ve ihmale gelecek bir şey değil imkan yaratıp en yakın acile gidibilirsiniz sonradan pişman olmayın en azından önlem alınır 2 gün bile çok değerli
zeyzeynur Sari_1717 kız 13.haftada ne yerleşmesi adı üstünde yerleşme kanaması o ilk haftalarda olur. Hangi kanama olursa olsun ciddiye al bence progestan fitil falan başlarlar en azından