selenayyamakoglu16 Merhaba 24 haftalık hamileyim kahverengi lekelenme yaşadım bugün ilk defa doktora gitmek gerekir mi
eceminiko Bence gitmek gerekir canım bende 7+2 yim bugün kahverengi lekelenmem sonrası pembe rengi döndü çok şükür rahim de kanama yok ama önlem amaçlı gitmeni tavsiye ederim
mertvezeynebinanasi eceminiko suan benimde oyle peceteye silincd geliyor. Doktoruma yazdim ama sizin doktorunuz ne dedi acaba merak ettim ?
selenayyamakoglu16 Bebek hareketlerinde çok şükür bir sorun yok .Almanya da yaşadığım için burda hemen direkt doktora ulaşamıyorum malesef
mertvezeynebinanasi selenayyamakoglu16 ne kdr zor ya. Burda doktorrumuza wp den yaziyoruz heme donus yapiyor
eceminiko mertvezeynebinanasi dinlenmen gerek bu haftalarda olur dedi hafta içi kontrol için tekrar çağırdı