damlis1709 Kızlar 40+1 deyim. Karnıma ağrılar saplanıyor, kasılıyor sonra geçiyor. İki gündür öyle ilerledi. Başka bir belirtim de yok. Aralıkları da düzensiz. Yalancı doğum sancısı mıdır ? Ne dersiniz ?
halie damlis1709 düzenli sancı değil anlasilan yalancı sancidir o norml doğumda ya günler öncesinde nişan gelir yada aynı gün nişan gelir ve sancin sıkılaşir