Tam olarak doğurmaktan korkmaktan ziyade bedenimin eski haline dönememesi çok korkutuyor, özellikle normal doğum sonrası kesi ya da yırtık herkeste mi oluyor? Sonra eski haline dönüyor mu ya da eskiye yakın bir şeye dönüyor mu bilmiyorum 😕 sezeryan desen iz kalıyor mu 🫣 Hayatta geri dönüşü olmayan bir yola girmişimde içinden çıkamıcam gibi 😄 Bu çocuk içerde de olmaz çıkması da sorun napıcaz bilemedim psikolojim bozuldu daha 20 haftalık bebeğim 🥹