Ruhsuz Geç döllenme olabilir tabii ben 4 haftalıkken gittim keseyi gördük kalp atışları için 8.haftaya kdr beklemeyi ben tercih ettim çünkü geçen yıl bebeğimi kaybetmiştim 8 haftalıkken o yüzden korktum biraz açıkçası. İnşallah duyarsınız o pıt pıt seslerini dünyaya bedel çünkü 🥰