ulkusblog Kızlar daha kırkımız çıkmadı, şu an oğlumda gaz sancısı olmaması için yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. Kimisi diyor ki kırkından sonra o kadar sakınmana gerek yok kimisi diyor ki 6 ay diyete devam. Hangisi doğru
Deleted33000 ulkusblog kırk çıkınca hemen salma bacım sen yinede dikkat et üst üste yememeye çalış gaz yapan yiyecekleri yavaş yavaş açarsan bebeğin de birden gaz bombası olmaz