Evet kızlarım çatı muayenesinde asla aşağıda göremiyor doktor çok yukarıda böyle olup sonra inen var mı aşağı nst de sancı var gibi ama çok tembel huzursuzluk gibi denebilir dedi. Çarşamba yatış verdi kendi kendine gelmez ni bu bebişi basıl getircez ya