Kızlar alttaki dikişlerimden sanki bazıları düştü bazıları var gibi, doğum yapalı 20 günü geçti ancak ayıptır söylemesi bir taraf farklı ve yamuk gibi dokununca böyle tepe varmış gibi. Eskiye göre açıklık var malum kısımda. Bilmediğim için soruyorum artık hep böyle mi olacak, bir daralma olacak mı? O yamuk, şiş kısımda da dikişler hâlâ var mı, orası öyle mi kalacak emin değilim🤷🏻♀️ tecrübenizi paylaşır mısınız