mevlude2103 Sezaryen doğum yapmıştım, sancı odası mahremiyetini bilemiyorum açıkçası. Ben 25.haftada ölü doğum yapmıştım maalesef. Kadın doğum katına yatırmadılar beni. Genel anlamda temizliği fena değildi, personel hayırlı olsun diyerek girdi içeri, dosyaya bakmadılar herhalde. Tek olumsuz yönü buydu diyebilirim. Doktorum çok iyiydi. Ameliyat sürecim iyi geçti. Çok üzgün olduğum için pek gözüme batan bir şey olmadı.