bebeksibiri Kızlar 22+1 haftalığım ama bebek hareketlerini az hissediyorum normal mi acaba bayram telaşı diye sürekli hareketliyim diye mi günde iki kere falan hissediyorum dinlenip uzandığımda da hissetmiyorum.
Alya05 bebeksibiri sen yorulduysan bebekte seninle yorulur hareketi azalır soluna uzan biraz onu dürt. Vişne suyu iç onunla hareketlenir
060126 bebeksibiri eğer ilk çocugunuzsa endişe etmeyin ben 24. Haftada net bir şekilde hissetmeye basladım.Asıl sorun 28 den sonra hiç hissetmemek deniliyor .içiniz ferah olsun 🤗
bsrelif bebeksibiri öyle 24 saat hareket etmiyorlar benimki mesela bi uyuyo bi oynuyor yani sürekli aktif değiller günde 10 hareket bile yeterli
bebeksibiri 060126 ilk çocuğum olacak inşallah 🙏 ya ben hissediyorum ama mesela daha az hissediyorum evde olduğum günlere göre
060126 bebeksibiri çok şükür ki en azından hissediyorsun canım. Böyle futbol oynar gibi vurmasını bekleme zatn😊😘
lelesbaby__ bebeksibiri bayramda ben de az hissetmeye basladim 2-3 saat dinlenince kipirdanma geliyor💕