pengumommy Bugün biraz ayak üstü durdum aabahtandir 4-5 kez sağ tarafımda sertlik oluştu ama saniyelik girip çıkıyor gibi ilk gebelik normalmi
esraa65 pengumommy 25 ten sonra karnım hep sertti normal bence ama icin rahat etmiyorsa doktora görünmekte fayda var
bmkl pengumommy Benimde ilk gebeliğim karnımda sertleşme artı vajinada batma ve sızlama oldu hastaneye geldim Vajinal tahriş olmuş. Rahatsız edecek boyuttaysa mutlaka hastaneye gidin.
pengumommy superstar_00 bende ayakta sürdüm biraz fazlada yemek yedim olabilirmi bilemedim bide riskli gebelik grubunda diye doktor biraz korkuttu ivin endişe ediyorum
sedayusufeymen Bende 29 hafta ikix gebeyim benimde son 2 haftadır neredeyse hergün sertleşme oluyordu magnezyum ilacını değiştirdim daha iyiyim
pengumommy sedayusufeymen 9 haftadan beri geceleri magnezyum ilacı kullanıyorum başka markalarda kullandım pek göremedim faydasını doktora yine bir danisayim
pengumommy superstar_00 benimde salı gününe ransevum varda önemli birşey mi bilemiyorum endişe ediyorum