Birkaç gün önce sarı ama içinde böyle hafif tozpembe bir renk olan akıntım gelmişti bir kere geldi sonra akşam tekrar geldi ben de acile gittim muayene yapıldı kanama gözükmüyor açıklık yok her şey normal denildi çok fazla yürümüştüm o yüzden mi oldu bilmiyorum bugün de mi yürüdüm mesela dün yoktu hiç hep yattığım zamanlar olmuyor eve geldim çok küçük bir şekilde pembeye yakın ama sarı yoğunluklu yine gelmiş bu normal mi 35 haftalık pazar 36 olacak