melisaaksoy Herkese merhabaa , geçtiğimiz ay 19 nisanda kimyasal düşük yaşadım , bu ay tekrar hamile kaldım bu sefer beta artışlarım çok güzel , sormak istediğim son adet tarihi 19 nisan olarak mı hesaplayacağım , bu durumu yaşayan var mı 🙏🏻🌸
nzl2222 melisaaksoy merhaba ben de kimyasal gebelik yaşıyorum bugün kanamam oldu yumurtlama günü değişiyor mu geç mi oluyor bi bilginiz var mı
annelik132 melisaaksoy gözün aydın darısı bana 🤭 benımde 29 nisandı kime sorduysam adet gibi düşünecekmişiz 29 mayısı baz al diye şimdi regli olmayı beklıyorum siz kımyasal gebelık kanamasından kaç gün sonra regli oldunuz acaba
annelik132 nzl2222 ben kanamadan sonra yumurtlama gördüm süresi aynıydı değişmedi sizide takıp edın ben kasık agırıs ve akıntıdan anladım kullandıgım uygulamam da tam zmaanına denk geldıgını söyledi
kps nzl2222 süreç aynı işler kimyasal da düzeniniz devam eder. Kimyasaldan sonra gebelik sık görülen bi durum inşallah gönlünüze göre olur