busra_ozasir ödemden kaynaklanıyor , karpal tünel sendromu . Yaklaşık Sizin haftalardan beri yaşıyorum . Maalesef geçmiyor giderek artıyor . Magnezyum kullanıyorum biraz hafifletiyor . Ortopediye gittim hiç bişey yapamayız dedi hamile olduğum için . Git gide de şikayetin artar deyip gönderdi maalesef 🤯