dafne13 bana iğne dede düzensizlik yapıyor demişlerdi iğnede hiç düzensizlik yaşamadım doğumdan sonra zaten ilk 1 sene düzensizlik oluyor vücut yeni toplandığı için durumum ii olsa üçüncü yü yapınca kordon bağlatmak yerine kesinlikle implant yapardım ama bağlatcam malesef hatta şöyle söylim doğumdan sonra ilk 1 sene adet olmayan kadınlar bile olabiliyor