erismis bsraersnn 27+0da 1200dü. Doktor normal demişti. 31de 2000, 34te 2700dü iri demişti 35+0da 3000dü 🥲 önden giden kilolu tombul bi bebek demişti. Doğum şeklimiz belli değil bu yüzden. 2 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz.
mervekalkann bsraersnn gayet iyi doktor da iyi demiş neden endişelendiniz ki doktor iyi dediyse olay bitmiştir. Benim o dönemde 1250 gr dı bana da iyi gayet dedi kilosuna mesela tabi şuan 34 olduk salı kontrolüm var şuan kaç kilo oldu bilmiyorum ama 32. Haftada 2060 gr dı.
elifin_ bsraersnn benim de 28 de 1500dü 32de 2000 olmuş haftasını yakalamış. Hiç kaygı etmeyin çoğu bebek haftasını yakalıyor dedi doktorum bana
gizemli00 bsraersnn o kg bir yavaşlıyor bir hızlanıyor bebekden bebeğe değişiyor bişey olmaz inşallah
ozgeBudak006 Maşallah. Benimki 27 haftada 1050 di. Banada az gelmişti ama doktor normal dedi sizinki fazla evet. Korkulcak bısey degıldir ama ya öyle olsa doktor bakardı söylerdi. Demekki biraz iri bebek olcak 🥰☺
umransag nazar12 benimde 26. Haftamda 900 gramdı en son canım,27+2 oldum 2 hafta sonra gideceğim inşallah 🤲🏻
goktugmomsss erismis benim de 34+6 da 2880gr’dı normal mi iri değil bence doktor 1 hafta önde gidiyor demişti.
nazar12 umransag canınızı hiç sıkmayın doktor haftasına göre iyi dediyse iyidir kilosu önemli olan sağlığı kilo her türlü alınır 🤍
efuli_03 Benimde 28.haftamda 1450 gr dı iri bebek dedi önden gidiyormuş sadece doğumu etkileme ihtimali var
sarslannn 28 haftalıkken 1500 gramdı bebeğim normal mi Şeker yüklemesi temiz çıktı ama gelişimi ve göbeği on gün ileride bebeğimin. Genetik olabilir dedi doktorum eşim 4 kilo üstü doğduğu için