Kızlar 33 haftalık hamileyim son bir haftadır bacak aramda inanılmaz bi ağrı var yani sadece dinlendiren sıcak su tutmak oluyor belime ve bacak arama.. yani enfeksiyon yok öyle bi ağrı değil.. kemiklerim birbirine giriyor sanki de ayrılıyor gibi böyle değişik bi his. Yan yatıp kalkarken bazen oturup kalkarken bile ağrıdığı oluyor.. var mı böyle durum yaşayan acaba? Acile de gitmek istemiyorum öyle çok kötü hissetmiyorum ama endişeleniyorum da 🥰🥰 varsa bilgi sahibi olan