Kızlar 36+2deyiz bi süredir ayaklarım şişiyor ama 2 gündür oturduğum yerde bir anda davul gibi oluyor, uzandığım zaman geçiyor. Ne yürüyüş ne egzersiz hiçbir şey yapmak mümkün değil ayakta durduğum an neyse ama otururken resmen davul oluyor 🥲 tansiyonum normal bu arada takip ediyorum.