Karnın çıkana kadar her türlü yatabilirsin. Zorlamana gerek yok kendini bir pozisyonda. Karnın çıktıktan sonra bebeğin kilosu 1 kiloyu vs geçtikten sonra da sırt üstü yatabilirsin ama uzun süreli değil. Benim ikinci gebeliğim ilkine göre daha geç bıraktım sırt üstü yatmayı ki benim en çok kullandığım pozisyondu. Tam haftasını hatırlamıyorum diğer kızımın yanında uzanmıştım uyutma maksatlı, karnımda çıkıktı baya yarım saat kırk dk uzanmanın ardından bebişin büyük damarlarıma baskısıyla el ve ayaklarımda uyuşma hissedince dedim tamam artık ben sırt üstü yatmamalıyım. Yani o pozisyonun beni rahatsız ettiği noktaya kadar o şekilde yattım çok kasmadan. Ama mesela koltukta tv izlerken vs hala uzun süreli olmasa da sırt üstü yatıyorum 37 haftalığım.