nohutumm taşınacak falan diyorlar burası için, bir bilginiz var mı? ilk katlarını boşaltmışlar falan hatta, bayağı personel de çıkartıldı diyorlar. benim doğumuma daha var, mağdur olmak da istemiyorum açıkçası imzayı atıp falan. neyse ben düşünmeye devam 🥲🥲 teşekkür ederim cevabınız için 🩵