zehraclk0 ahsen53 Bacım Maşallah test bağırıyor evet hamilesin diye😅 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım💐
Bir1kelebek ciceki bencede apaçık ortadayken sorulmasına anlam veremiyorum 😄 dediğiniz gibi böyle negatif nerede görülmüş😃
ciceki ahsen53 hayırlı olsun cnm benimde ilk öğrendiğim de 1000 çıkmıştı gitmiştim doktora keseyi görmüştük direk sen de görürsün o değerle hayli hayli 🌸
karadoruk 11 gün geçti benimde evde test yaptım silik çıktı kan verdim 2.IU/L düşük çıktı anlamadım valla