babyonn ben kullandım kızım 21 aylık, 1 ay öncesine kadar besiginde yatıyordu montessori hediye geldiği için ona geçti. Çok memnundum açıkçası ben. Park yatagimizi memlekette unutmuştuk ikeayi anne yanına çevirip kullandık da. Yani iki kademede de kullanimindan memnundum 2. Cocugumda daha bile uzun süre kullanırız diye düşünüyorum