Benim de oğlum da bebekken olmuştu altı tane antibiyotik iğne vurulmuştu o dönem inmişti sonra daha tekrarlamadı doktorlar bebeklik çağında sık karşılaştığımız durum lenfadenit demişti ben de ilk gördüğümde çok korkmuştum içiniz rahat olsun sık sık emzirin emiyosa