tubitolo24 Bsranrt55 ben easymom kullanıyodum çiğnenebilir olduğu için midem bulanıyor artık o yüzden folactive geçtiydi doktorum
aframoms13 Bsranrt55 folbiol kullanıyorum ilk gebeliğimde de onu kullandım bi sorun yaşamadım folik asidin fazlası idrarla atılıyor zaten
kraz kedilivebebeli bilmiyorum 🤷🏼♀️ bana sağlık Ocağı verdi kendi doktoruma gösterdim devam edebilirsin dedi
ozgemommy Voonka Methyl Folate kullandım ben kullanmadan önce yada kullanırken hem devlette hem özeldeki her gördüğüm doktorada sordum devam edebilirsin dediler üç ay kullandım