pelin623 merhaba arada oluyor ama o iki gun cok fazlaydi evde doktorun verdigi magnezyum ve progestan fitil vardi onlari kullandim azaldi
Doktorum 1 yasinda bebegim var ve onu kucagima aliyorum agrim cok oliyor diye erken doguma engel olsun diye 27. Haftada progestan vermisti onu bir kac gun kullanmistim daha kullanmamistim simdi yeniden kullanmaya basladim o biraz rahatlatti galiba sizde eger magnezyum kullanmiyorsaniz doktorunuzdan isteyebilirsiniz faydasi olur umarim