sudeli4 cerensss97 hc kaşıntı yaşamadım ama doktoruna söyle mutlaka mantar vs enfeksiyon gibi bsey olabilir Önemsizdi bsey de olabilir yinede söyle
meryemlice cerensss97 benimde Serkaj olalı 1 hafta oldu kalıntı ilk 2 gün oldu şişmisti şimdi yok ama bende kabızlım ve alt karın ağrısı var sanki sancı ara ara geliyor korkuyorum sizlerde var mı
gncayse meryemlice kabızlık için doktorunuz demir ilacını değiştirdi mi ben ferrum kullanıyordum serklajdan sonra ıkınmamam için ilacımı değiştirdi
ozgeunlux bende serklajlı gebelik geçirdim ve sağlıkla kucağıma aldım o sancılar ağrılar normal düzenli kasılmanız yoksa korkmayın
meryemlice gncayse şükür geçti bende de olunca Duphalac içiyorum ama genelde beslenmemi değiştirdim sorun düzeldi ferrum aklımda olsun bende oecean a geçtim
gncayse meryemlice evet ferrum kabızlık yapan bir ilaç ben onu kullanıyordum bıraktım sidefer kullanıyorum şimdi