krdelennnn ben 15. Haftada planli kurtaj oldum canım bebegimin anomalisi vardi 7 doktor gezdim ve genelde bana neden kalp atışı duyulmadan ilac başlandı progestan degerin iyiyken dediler. Cunku sagliksiz gebelikler bir noktada sonlaniyor ama ilacla bebegin orada tutunmasini sağlıyorsun ben planli kurtaj olmasaydım 2 hafta icinde olecekti zaten karnimda o yuzden planli oldu benim durumum farkli o yuzden kiyaslama hic aklinda bi suphe varsa mutlaka 2. Doktor gorusu al, progesteron degerin iyi o konuda hic sıkma kendini ara ara dalgalanmalar olur normal ama degerin kotu degil