elifff8 Aşılamanın 10.günü dayanamayıp kaset test ile baktım negatif çıktı sizce yokmudur böyle görüp sonradan pozitif olan varmı (ne kadar cevap o kadar tecrübe)
elifff8 bella_xx inşallah ya bilmiyorum çok umutsuzum ikinci aşılamam bu herşey güzel di rahim yumurta sperm falan sadece sayı sınırın biraz üzerindeydi ama hep bir yanım olmayacak gibi :(