Kızlar 2 hamileliğim ama ilk hamileliğim çok rahattı ne kasılma ne sancı ne ağrı birşey yaşamadım suni sancıyı bile hissetmemiştim hatta sezeryan oldum şimdi ki hamileliğim hep ağrılı belimden vuran bi ağrı var hep karnım da ağrıyor böyle adet ağrısı olur ya onun gibi değişik bir ağrılarım var gelip gidiyor düzenli değil bunlar doğum belirtileri mi oluyor?