7+5 haftalık hamileyim bebeğimin kalp atışını falan duyduk insanlar hamile olduğumu duydu yavaş yavaş ve işte çok erken keşke demeseydin falan dediler bende de korku oluştu ağlıyorum iki gündür söyledim diye bir şey mi olacak diye ailem kötüyü çağırma diyolar bide kötüyü çağırdım diye ağlıyorum yaşayan var mı