zulemaa Göbekler ne durumda benimki belli olmaya başladı biraz 🤏 çokta kilo aldım valla iştahım açıldı bi anda 54 kilodan +10 kilo. Almışım 🤣
Tortilla zulemaa bende 24+5 teyım gobegım erken cıktı bellı artık dısardan. 8 kılo almısım iştahım cok🥹
regaipmucizem Tortilla benim de 24+ 5 hareketlerini ne sıklıkla hissediyorsunuz birde benim göbek deliğin 3 4 parmak üst kısmında şişlik sancı dokununca acıma gibi şeyler oluyor ara ara sizde de var mı bu tarz şeyler
ozemay İlk gebeliğim, 22. Haftadan sonra birden büyüdü 25. Haftaya girdik çok fazla çıktı penguen gibi yürüyorum ve ne yesem hemen şişmeye darlanmaya bir yere sığamamaya başladım bu normal mi ya
Tortilla regaipmucizem benımkı hareketlı sabah uyanınca baslıyor yatana kadar durmuyor ozellıkle sırtüstü yatınca. Benmde gecenlerde oldu dokununca acıyordu karnım ama gectı sızınde gecer detaylı yaptırdınızmı cok bastırdı doktor karnıma ondan oldu diye dusunmustum.
ozemay regaipmucizem aynı ya üstelik orası çok şişiyor ve 2 gün hareketliydi dünle bugün mesela o kadar değil bugün tek tük
regaipmucizem Tortilla 20.haftada yaptırdım detaylıyı Hareket ediyor ama bir gün çok bir gün az değişiyor 2.gün önce de karnımın üst kısmı sert ve acıyordu sadece yatınca yumuşuyor dün normaldi bugün yine hafif ara ara oluyor
Tortilla regaipmucizem hepsı bir olmaz bazen bebek pozisyonundan az hıssedılıyormus. Yada cok hareketlı bı bebek degıldır. Kasılma olabılırmı çok sertlesıyorsa doktora soyleyın. Magnzeyumda kullanın. Benmde bı ara aksam oyle oluyırdu gectı ama
regaipmucizem Tortilla magnezyum kullanıyorum kasılma oluyordur diye düşünmüştüm bende ama erken mi değil mi bilemedim
regaipmucizem ozemay evet benim de şiş sert acıyor ayakta özellikle bayramın ilk günü sadece kasıkta hissettim harekti akşam 9 gibi göbek bölgesinde oldu ertesi günü hareketliydi karnım yine sertti ama rahatsız edecek derece de değildi bugün yine ara ara sert ve acıyor hareketleri de var yine düne göre hafif sizin kaç haftalık
ozemay regaipmucizem mesela ben bugün sadece sol alt kasığımda acıtır derece de bir iki kere hissettim daha hissetmedim gece hissederim diye düşünüyorum. Hatta şuan göbek deliğimin üstü semsert ve şiş acıyor batıyor ben de mi sorun diye düşünüyorum ama detaylıda rapora plesanta ön yüz yerleşimli diye yazmış sanırım az hareket hissetmemin sebebi o diye düşünüyorum. 24+5 deyiz bizde
regaipmucizem ozemay magnezyum kullanıyor musunuz acaba karnımız büyüdüğü için de olabilir mi şişlik sertlik ben doktoruma 3 gündür hareket yok demiştim geçen hafta ama ultrasonda hareket ediyordu doktorla beraber aynı anda esnediler hatta
lared 25 hafta 6 günlüğüz gün içerisinde çok az hissediyorum şimdi pıt pıt atmaya başladı . 2 gündür çok yoruluyorum. Avm bile gezemedim zaten gezememde
ozemay regaipmucizem kullanıyorum evet ama bu aralar bayram gezme derken aksattım 🥲 randevumuz haftaya bakalım detaylıdan sonra hiç gitmedim bu kadar şiştiysem heralde büyüdü diye düşünüyorum 😀
gamzetapan 25+2 zamanlık hamileyim bayramın birinci gününden beri halim dermanım hiç yok bir an da sanki enerjim gitti kahvaltı bile hazırlayacak hali kendimde göremiyorum