Derennn700 Kızlar eczaneden 3 tane artimet erken gebelik testi almıştım 2 tanesini çok erken dönem yapmıştım negatif şuan adetime 6 gün kala yaptım ilk beş dakika da silik çıktı sizce ?
cuteregina Derennn700 yalancı pozitif çıkardığını duydum ya birde altı gün kala böyle çizgi bilmiyorum baya gözle görünür çıkmış ben adetime üç gün kala çok silik çizgi ile öğrenmiştim
anonimmom_ Derennn700 test bozuk sanırım testin böyle pembelikleri olmaması lazım normalde bembeyaz oluyor sadece çizgi kısımları pembe kırmızı olur
Derennn700 Acaba hcg o gün mü yükselecekti testler çok hassas ya bilmiyorum başına böyle gelen var mı
Mrsfly Derennn700 mümkün değil. Hcg önce kanda cıkar sonra idrarda. Benim doktorum bazı başka proteinler de idrar testini pozitif cıkarıyor demişti
cuteregina Derennn700 bence pazartesi kan verin emin olmak için yada nöbetçi eczane falan varsa test temin edin farklı marka ben awox ile öğrendim gebeliğimi
Derennn700 cuteregina canım işte erken gebelik testi yaptığım gün hcg de verdim, reglimin geçmesini bekliyorum merak ediyorum böyle bir durum yaşayan var mı biz 3 senedir çok istiyoruz ne bileyim umutlandım 😒
Derennn700 anonimmom_ o da olabilir testte sıkıntı vardı bencede sadece diğer ikisini öylesine regle çok uzakken yapıp negatif görünce bunu da yakın yaptım pozitif gördüm o yüzden tuhaf geldi
Guness_ Ben adetime 2 gün kala test yaptım sizinki gibi çıktı. 2 gün sonra kan testi yapmaya gittim 609 çıktı. Acilde bi kan testiyle çıkar inşallah
aframoms13 Derennn700 baska marka daha dene bide hep 2 test birden yap bence hem karsılastırmıs olursun
hivdart Derennn700 benim de bu marka geçen hafta aynı böyle çıktı hemen ilk dakikada hemde bende kan verdim negatıf daha da artı med e güvenmem inşallah sizinki pozitifdir