Biraz çok yürüyünce hemen belim ağrıyor uzun oturunca belim ağrıyor. Gün içinde kasığımda ağrılar oluyor bazen bebek alt kıdımda toplanıyor gibi anlık nefesim daralıyor gibi hissediyorum normal mi onu da bilmiyorum. Hareketleri henüz düzensiz ama çok net hissediyorum dışarıdan da belli oluyor. 2. Gebeliğim aslında ama ilkiyle çok farklı şeyler yaşıyorum ilkinde bu kadar ağrılarım olmamıştı hafifti genelde. Şimdi yemek yapıncaya kadar kaç kere dinlenmem oturmam gerekiyor dayanamıyorum 🤦🏻♀️